miércoles, 11 de abril de 2018

Entrevista para #30diasenbici

(Fotos y texto Xavi Calvo - @calvox.)

Entrevista #30diasenbici
Per Xavi Calvo @calvox

10è dia de compromís:
Avui faig la foto amb un company de pedalada al que se li té estima, hem compartit batalles (no sempre esportives) frikades, rodatges, rutes, impresions, opinions i molta molta bici, és el 'El Mago' -Manolo- 
Hem quedat a la plaça Sant Jaume després de treballar, ha vingut amb la seva super Raleigh tunejada, el dia amenaça pluja, però res no ens para als ciclistes urbans.
Hem porta a un lloc que ell ha triat, pel centre històric de Barcelona hem porta a veure les columnes del Templo de Augusto (Barcelona) 
Entrem al temple i entre onades de turistes fem les fotos del dia i xarrem una mica, aquest és el resultat: 
-Per què aquest lloc:
-Per què és un lloc antic, i després de fer unes obres, van veure aquestes columnes que tenen més de 2000 anys d'antiguitat, i encara es mantenen, i això em fa pensar que les coses ben fetes i en la seva esència sempre es mantenen... com la bicicleta. És como una metàfora, la idea inicial és manté viva. 
-Participas en els 30 dias? 
-Vaig començar l'any passat i ara sóc un convençut. Abans feia més marches cicloturistes i esportives, i després d'un accident m'he convertit en un ciclista urbà. També penso en la contaminació i la mobilitat sostenible. 
- ''...després d'un accident...''?
-Vaig tenir un accident on, anant a una molt baixa velocitat, vaig caure malalment i vaig tenir lesions greus a la cara i dents, això m'ha fet canviar la forma de agafar la bici. Primer no volia sortir mai més ni tornar a agafar la bici, però el fet d'anar a la feina en bici, m'ha fet tornar a agafarla i convertir-me en un ciclista urbà 100%. 
#30diesAMBbiciBCN #30DEB #AMBbici

#30daysofbiking #instagram #instagood#instaday #instabike #ciclistaaltrabajoenbici #BCN #bikelove@insta.bicycle ElCompromiso @enbicixbcn #enbicixbcn #mejorenbicirideyourbike bicicleta #30diesAMBbici#30diesenbiciBCN #30diesenbici #30DOB@30diesambbicibcn @30diasenbici@30daysofbiking @igerscatalonia@igersbcn @stravacycling@cyclingcatalunya #cyclingcatalunya@30diasenbici @igersbcn @barcelona_cat
#ciclisme #ciclismo ciclistas #cycling#catalunya #cyclingphotos #lovecycling@ambbici #abrilbicismil @retrofrikibike#columnas #templedaugust #fuckcars

Salir en un video así no tiene precio... Cavall d´Acer 2017

TOUR de FLANDES CYCLO 2015

TOUR de FLANDES CYCLO 2015
A 3 grados bajo la lluvia...